peppa :D

nu har jag raderat allt på bloggen :) hade som inte skrive på länge så :) men nu skare bli så (hoppas jag) haha. Nog om det :) vad händer nu? jaa ikväll blire fest och krogen men har typ inga pengar på de blir nog inte så många drinkar. Amanda fyller ju år idag så de e därför :D grattis !!! mamma ska också ut idag :) kanske träffar henne :) vem vet? ;) sen blir hemgång till ålund :)
justja snart blire att bo på verkstan för vi ska bygga om hemma så de kommer att vara obeboeligt. men då kan man ju plocka isär bmw:n när man ändå ska va där så :) men nu ska jag nog hitta nå socialt folk på msn har en just nu men den vart lite upptagen just nu av städning :P haréééé kung ! :D

Kommentarer
Postat av: ELIN

Se till att skriva ofta nu Anton, så kanske jag fortsätter att läsa din blogg om du har tur ;D

2009-09-18 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0